Mesterkristályok



ametiszt, hegyikristály, tigrisszem, rózsakvarc





Első szál, ametiszt. Segít az első szálnak erős alapot létrehozni, amin keresztül belecsatlakozhatsz isteni tervedbe és manifesztálhatod azt. Erős alapot biztosít, rendezettséghez segít hozzá, visszatalál az Isteni Tervhez. (Numerológia: a 8-as számmal rezonál.)





Második szál, hegyikristály. Ez az egyensúly megszerzésével és megtartásával áll összefüggésen. Csak egyensúlyban lehet elindulni a magasabb tudatszint felé. Lelkiismeretre és a félelmekre van hatással, ezzel a szállal dolgozva a harmóniát és az egyensúly teremtheted meg. (Numerológia: a 2-es számmal rezeg együtt.)



Harmadik szál, tigrisszem. Ki vagyok én, miért vagyok itt? A saját vállalt sorsoddal rezonál, azaz Az emberiség többségét a rájuk kényszerített társadalmi elvárások kondicionálják és színezik. Elfelejtettétek, hogy kik vagytok. Amint pedig harmadik fonalatok egyre aktívabbá és aktívabbá válik, szó szerint azt kezditek magatoktól kérdezni, hogy – ki vagyok én? Miért vagyok itt? Biztos nem ez az egyetlen ok amiért idejöttem?!   (Numerológia: az 1-es számmal rezonál.)



Negyedik szál, rózsakvarc. A Szívcsakra kristálya. A Családdal, a gyökerekkel kapcsolatos energiákat segíti. Szülők, testvérek, gyermekek és a Társsal való belső kapcsolat kialakítását erősíti. E DNS szál aktiválódásával a közvetlen családi környezetben rejlő kihívások erősödhetnek. (Numerológia: a 4-es számmal rezonál)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése